ZASTAVLJENI CILJI – VZGOJNE NALOGE 4. c razreda (povzeto po Vzgojnem načrtu šole)
RAVNAJMO TAKO, KOT JE PRAV!
V vse načrtovane dejavnosti in predmetna področja bomo skozi celo šolsko leto uresničevali tudi Vzgojni načrt šole, kjer bomo gradili na:
– ODNOSU DO OKOLJA,
– SAMOSTOJNOSTI IN ODGOVORNOSTI,
– MEDSEBOJNIH ODNOSIH (poudarek na NAČELIH VLJUDNOSTI).
- ODNOS DO OKOLJA
- Urejenost učilnice, delovnega mesta (garderobne omarice, mize, oglasne deske, …)
- Čistoča sanitarij (lijakov, stranišč)
- Urejenost vseh prostorov šole in okolice
- Prezračevanje prostorov
- Ločeno zbiranje odpadkov v razredu; zbiranje odpadnega papirja – v okviru Šolskega sklada)
- Varčevanje: z vodo, s papirjem, z elektriko in drugim materialom
- SAMOSTOJNOST IN ODGOVORNOST
- Pravočasen (samostojen) prihod v šolo
- Pripravljenost na pouk (pravočasnost, rednost)
- Urejenost šolskih potrebščin (v torbi, na mizi)
- Vestno in odgovorno izpolnjevanje šolskih obveznosti doma in v šoli
- Urejenost delovnega prostora in skrb za dobrine (doma in v šoli)
- MEDSEBOJNI ODNOSI
- V okviru prednostnih ciljev šole – poudarek na POZDRAVLJANJU ob vstopu in izstopu iz razreda (tudi drugih oseb) – dobro jutro, dober dan, nasvidenje ter na izrekanju VLJUDNOSTNIH BESED – prosim, hvala, izvoli, oprosti …