Pišem za pravice

Učenci so njim prilagojeno sodelovali pri projektu Amnesty International s solidarnostnimi sporočili in sicer za najstnico Janno Jihad, ki je žrtev nadlegovanja in groženj s smrtjo, ko se na Zasedenih palestinskih ozemljih bori za normalno otroštvo in odpravo sistemskega rasizma ter 17-letnega Mikita Zalatarou iz Belorusije, ki se je pomotoma znašel v bližini povečini mirnih protestov, ko se je vmešala policija. Lažno so ga obtožili množičnih neredov, ga ob aretaciji pretepli in zaprli.   Učencem so bile preko ponujenega gradiva (slikovne prezentacije, videoposnetki, razlage, predlagane delavnice …) predstavljene konkretne krivice otrok z obrazi, kar smo povezali z učnim načrtom pri predmetu DRU. Učencev so se glede na njihov odziv (doživljanje, empatijo) zelo dotaknile in z veseljem in zavzetostjo so v nadaljevalni uri individualno ali v parih ustvarjali solidarnostna sporočila (besedna in likovna).  
Nastali so zanimivi izdelki….

O Lidija Kacin

Profesorica razrednega pouka. Status poučevanja: 1. - 5. razred. Rada imam pestre dneve...nikoli dolgočasne...vedno nove...drugačne...in polne izzivov. Moj poklic me v tem izpolnjuje. Moji priljubljeni hobiji, ko nisem za katedrom so igra s svojimi tremi malčki, tek in ples.
Ta vnos je bil objavljen v Naši posebni dnevi, Projekti, Razredna skupnost, Utrinki. Zaznamek za trajno povezavo.