Teden globalnega učenja

Namen TGU je opozoriti na različnosti in neenakosti tako na lokalni kot globalni ravni ter spodbujati k razumevanju osrednjih idej globalnega državljanstva in globalnega trajnostnega razvoja.

V tem tednu se v mnogih evropskih državah zvrstijo številne aktivnosti, namenjene vprašanjem družbene izključenosti, globalne soodvisnosti in solidarnosti. Potekajo razprave in pogovori v živo, festivali kratkih filmov, natečaji, predavanja, delavnice globalnega učenja, razstave, kampanje na spletnih omrežjih in še veliko več. Namen vseh aktivnosti je predstaviti pomen globalnega učenja za doseganje uravnoteženega in trajnostnega razvoja sveta.

Z učenci smo se najprej pogovorili o pomenu globalnega učenja in spoznali 8 glavnih razvojnih ciljev tisočletja:

Cilji:

   -izkoreniniti skrajno revščino in lakoto;

   -doseči univerzalno osnovnošolsko izobrazbo;

   -zagotoviti enakost med spoloma in opolnomočiti ženske;

    -zmanjšati smrtnost otrok;

    -izboljšati zdravje mater;

    -boriti se proti virusu HIV/aidsu, malariji in drugim boleznim;

    -zagotoviti okoljsko trajnost;

    -vzpostaviti globalno partnerstvo za razvoj.

Obiskali smo nekatere izmed spletnih strani in predstavili življenje otrok po svetu.

Izvedli smo delavnico, kjer so učenci razmišljali, kaj lahko dobrega kot posamezniki prispevajo k dosegu ciljev. Svoja razmišljanja so zapisali.

Učenci so izdelali skupen plakat z zapisi in fotografijami.

O Lidija Kacin

Profesorica razrednega pouka. Status poučevanja: 1. - 5. razred. Rada imam pestre dneve...nikoli dolgočasne...vedno nove...drugačne...in polne izzivov. Moj poklic me v tem izpolnjuje. Moji priljubljeni hobiji, ko nisem za katedrom so igra s svojimi tremi malčki, tek in ples.
Ta vnos je bil objavljen v Naši posebni dnevi, Projekti, Razredna skupnost, Utrinki. Zaznamek za trajno povezavo.